YERLİ & YABANCI BASIN & MEDYA

Bir vatandaş
“sahibinden” adlı siteye, yaşananlara tepki olarak TRT için satılık
ilanı verdi.

Siyasilerin mitinglerde sürekli
olarak tepki gösterdiği TRT’nin yanlı yayın politikasına vatandaş da sessiz
kalmadı. 

24 Haziran’da yapılacak
Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili Seçim kampanyası sürecinde Türkiye Radyo
Televizyon Kurumu (TRT)’nin adaylar arasında eşit söz hakkı tanınmadığını
“Uluslararası Şefaflık Derneği” tarafından yapılan çalışma da ortaya
koydu.

Mayıs ayı inceleme sonucuna göre
TRT, haber bültenlerinde Recep Tayyip Erdoğan’a 105 dakika, Muharrem İnce ‘ye
37 dakika, Meral Akşener’e 14 dakika, Selahattin Demirtaş ‘a ise 3 saniye yer
verdiği ortaya çıktı.

Bu duruma tepki gösteren bir
vatandaş “sahibinden” adlı satış sitesine “Sahibinden Satılık TRT” başlıklı bir
ilan verdi.










İlanda, “Millet kararını
vermiştir. Satılık TRT ilanını gururla veriyorum. O yüzdendir ki 24 Haziran’dan
sonra iş aramaya başlayabilirisiniz” ifadeleri yer aldı.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir