Cialis 20 Mg Cialis Viagra Satış Cialis 5 mg Viagra sipariş elektronik sigara


Gün geçmiyor ki, cemaatlerin pislikleri ortaya saçılmasın… 

İstismarlar, tacizler almış başını gidiyor…

Önleyici hiç bir tedbir alınmadığı gibi
denetimsizlik had safhada…
 

Devletin imkanlarını arkalarına alarak her türlü
gerici örgütlenmeyi rahatça yerine getirenler ve bu işten saltanat sürenler
aslında din eğitimini ve bu yurtları paravan olarak kullanıyor… Çocukların
geleceği karartılıyor…




Sözüm ona hayırlı işler yapıyor ve hayırlı dini
bütün yurttaşlar yetiştiriyorlar ama ne yazık ki işin örtüsü o, arkasında bir
vahşet ve kazanç kapısı var… Çocuklar tecavüze uğruyor ve bunun ne kadarı gün
yüzüne çıkıyor tartışılır…
 

Bu yurtlar, kurslar finanse ediliyor mali bir
denetim yok..




Toplanan paralar, bağışlar ne oluyor, nerelere
harcanıyor ve bu uğurda tecavüze uğrayan beyni yıkanmış çocuklar onların
cihatçı askerleri oluyor…
 

Ve kulakları tırmalayan, yüreğini sızım sızım
sızlatan “abi yapma günah” sözcükleri…




Ört bas edilmeye çalışılmasını çokça duyduk ve
gördük…
 

Hatta bir tanesinde kurban kestik dediler bunu
da duyduk…




Din bunun neresinde, iman bunun neresinde, hepsi
bir zenginleşme aracı ama mahvolan yoksul çocukların hayatı ve ülkenin
geleceği….

Sahte Softalar ve örümcek kafalı yobazlar bu
ülkenin en büyük belasıdır, her şeyi kirlettikleri gibi dini de kirlettiler bu
ülkede…
 

Ellerinin, gözlerinin değdiği her şey kirleniyor
ve kendilerine göre bir cennet ama bizlere, çocuklara, kadınlara bir cehennem
yarattılar Anadolu’da…




*** 

CHP 26. Dönem İstanbul Milletvekili Barış
Yarkadaş, dini cemaatlerin yurt ve kurslarında yaşanan cinsel istismar
vakalarını engelleyecek bir mekanizmanın olmamasının, çocukların geleceğini
kararttığını söyledi. Son vakanın Beykoz’un İshaklı Köyü’ndeki bir cemaat
yurdunda yaşandığını belirten Yarkadaş, “Yeter! Canımız yanıyor, çocuklarımızın
geleceği karartılıyor” tepkisini gösterdi.




*** 

“Abi yapma günah”…….




Bir tarikat yurdunun bir odasından yükseliyordu
bu çığlık….
 

Yurt görevlisinin ise “yapmayın böyle şeyler”
diyerek odadan çıkması ise daha korkunç…




Yani sanki umursamaz, yani önem arzetmeyen
sıradan, küçük yaramazlık gibi bir durum olarak görülüyor demek ki…
 

Oynarken milesi çalınmamıştı çocuğun…




Tıpkı bir bakanın “bir kereden bir şey olmaz”
demesi gibi bir tavır değil mi?
 

Oysa ülkenin her yanından küçücük çocukların
“abi yapma” çığlıkları yükseliyor yıllardır…




Ama yapıyorlar, artarak, hız kesmeden çoğalarak,
alçakça bir saldırı var her alanda…
 

Ülkem inliyor “abi yapma”…




Ama gözü dönmüş, cahil işbirlikçi kafaların
ürünü hastalıklı bir kitle hiç acımıyor, yapıyor…
 

“bir kereden bir şey olmaz”




Ve cehalet yayıldıkça tecavüzler artıyor,
tarikat, cemaat yurtları çoğaldıkça  gök
kubbede çınlıyor “abi yapma” çığlıkları…
 

Bir cezaevinde çocuklar yalvarırken, alçak
birkaç gözü dönmüş görevli tarafından tecavüz ediliyor çocuklara…




Yapıyorlar ve ödüllendiriliyorlar, terfi
alıyorlar…
 

Ülkem utanıyor, elleriyle saklıyor yüzünü…




Onlar utanmıyor, kılıf buluyorlar neredeyse bir
ibadet şekli diyecekler…
 

Buna, badeleşmek denir dinimizde diyor itin
biri, sözde bir cemaat lideri…




Ve sadece çocuklar değil… 

Bu ülkede…




Kuşlar, balıklar, ağaçlar, deniz, hava
yalvarıyor “abi yapmayın, kıymayın”
 

Ama dinler mi kafalarının içini örümcek ağı gibi
sadece zevk ve rant bürümüş yobazlar…




Fırsat ellerine geçmiş, ne varsa, yerin altında
ve üstünde hepsi yağmalanmalı, hepsi ganimet olmalı…
 

Çocukların geleceği mahvolacakmış…




“Bir kereden bir şey olmaz” 

Deniz kirlenecekmiş….




“Bir kereden bir şey olmaz” 

Ağaçlar tükenecekmiş, soluyacak hava
bulamayacağız…




“Bir kereden bir şey olmaz” 

Taş ocakları, mermer ocakları doğayı öldürüyormuş…




“Bir kereden bir şey olmaz” 

Ve ırzına geçmedikleri hiçbir şey bırakmadılar
ülkede…




Hepsi bir kere yapsalar, o kadar çoklar ve o
kadar aç gözlüler ki memleket cehenneme döndü…
 

Mutlu gülüşleri olan çocuklar olmayacak bu
ülkede…




Hangi kapının ardında tecavüz yaşayacağı
korkusuyla yaşama tutunmaya çalışacak…
 

Mutlu kadınlar olmayacak mesela…




Bir yobazın bilmem kaçıncı karısı veya cariyesi
olarak satılmayı bekleyecek 12-13-15 yaşlarında…
 

Bir köle gibi zincirlere vurularak pazarlarda
satılan kadınları görmediniz mi?




Çok uzakta değil hemen yanı başımızda… 

Şimdi daha çok farkında değilsiniz…




Gün be gün yayılıyorlar, çoğalıyorlar ve bir
ahtopot gibi güzel olan, iyi olan her şeyin üzerini kirli kollarıyla
sarıyorlar…
 

Ülkedekiler yetmiyor, dışarıdan ithal ediyorlar…




Geliyor büyük ölüm, geliyor büyük karanlık,
geliyor büyük cehalet dalgası…
 

Adeta bir tsunami…




Siyasal İslam dağlarda mermer ve taş ocakları,
siyasal islam siyanürlü altın madenleri, siyasal islam yabancılara satılan
topraklar, siyasal islam tüketilen tarım ve açlığa mahkum edilen halk, siyasal
islam üfürükçülük, siyasal islam çöl demektir, çöl…
 

Akbabalardan başka Kurdun kuşun dahi yaşamadığı,
leş yiyenlerin dört gözle beklediği ölüm demektir siyasal islam…




Ülkem ağlıyor, Anadolu ağlıyor “abi yapmayın,
kıymayın” diyor ama uçkuru çözük namussuzlar dört bir yandan saldırıyor…
 

Saldırıyor o kekik kokulu Istırancalara..




Saldırıyor Tanrıların sofrası Kaz dağlarına…. 

Saldırıyor üzerinde kuşların oluk oluk aktığı
Kuzey Ormanlarına…




Saldırıyor içinde geyiklerin şarkı söylediği
Küre dağlarına…
 

Akdeniz, Marmara, Ege, Karadeniz dört bir yandan
yağma, talan ve zulüm altında…




Çocuklar, kadınlar, ağaçlar ağlıyor, kuşlar
ağlıyor, balıklar kan ağlıyor işbirlikçi gericilerin pençesinde, kısaca Anadolu
kan ağlıyor…
 

Bu topraklar, Anadolu olalı beri böyle bir zulüm
görmedi…




“Abi yapma” diyor kentler “kıymayın”… 

“Abi yapma” diyor çocuklar, kurtlar kuşlar,
börtü böcek…




Dinler mi hiç gözü dönmüş yobazlar ve tecavüz de
“bir kereden bir şey olmaz” diyerek bir sonrakini küraralar kafalarında…
 

Her defasında “bir kereden bir şey olmaz”




Her defasında “bir kereden bir şey olmaz” 

Ama oldu, oluyor işte ne varsa iyilikten ve
güzellikten yana yok olup gidiyor birer, birer…




Ne yaşamda onur, ne ölümde huzur, ne okulda
bilim, ne havada oksijen, ne sofrada zeytinyağı, ne tarlada soğan, ne denizde
coşku hiçbir şey kalmamacasına bir yağma, bir zulüm altında…
 

Cehalet ortaçağı geçti…. Cehennem zebanisi gibi
ortada boy gösteriyor yobazlar… Kirli, cahil ve doymaz bir açlıkla bakıyorlar
her şeye…




Her alanda çağ dışı gericilik hakim… 

İstanbul seçimleri bu gidişata dur diyecek
bekliyoruz…




Ama şunu da bilin ki, geldikleri gibi
gitmeyecekler, çünkü cehennemdir yaratmak istedikleri…
 

Çünkü Onlar cehennemden beslenir, cennetten
değil…




Korku bir eski yaradır, an gelir alt üst olur
dünya…
 

Kısa çöp, hakkını ister uzun çöpten…




Ve onlar bunu biliyorlar, bugüne kadar gerçekte
kaybettikleri seçimleri bir şekilde muhalefetinde desteği ile meşrulaştırdılar…




Halk desteği yok bitti ama güçleri var, tüm
mevzileri ele geçirdiler, yandaşlarla doldurdular…
 

Yetmedi ithal ettiler ve ediyorlar….




Anadolu çığlık, çığlığa, Anadolu aç, Anadolu
dönmek istemiyor bin yıl önceye…
 

Anadolu çığlık, çığlığa “abi yapma artık günah”
diyor…




Anadolu yeti ulan artık yetti diyor… 

Ve iş çığrından çıktı ulan, biz köle değiliz,
Anadolu’da sömürge olmayacak diyerek yürümek üzere…




Az kaldı bak göreceksin Anadolu ayağa kalkacak,
ve onları kendi pisliklerinde boğacak…
 

Yalvarmayacak “abi yapma günah” diye…




O “bir kereden bir şey olmaz” diyerek bu
toprakları parselleyenleri, çölleştirenleri, çocuklara tecavüz edenleri, ne var
ne yok yağmalayıp insanlara din satan din bezirganlarını önüne bir katacak ki…
 

İşte o zaman saraylar, saltanatlar çökecek…




Az kaldı, Anadolu şöyle bir yekinecek ve
yürüyecek…
 

Ve Bedrettin, ve Baba İshak ve Baba İlyas, bize
oradan bakıyor…




Hoşça kal yarın… 

Bülent Karagöz…




*** 

“MAĞDUR KÜÇÜK ÇOCUK İSE ‘ABİ YAPMA GÜNAH’ DİYOR”




Eline geçen bir polis ifadesini dehşet içinde
kalarak okuduğunu belirten Yarkadaş, bilgileri şu şekilde paylaştı:
“Ailelerinden koparılıp cemaatlerin yurtları ve Kuran kurslarına verilen
çocukların yaşadığı cinsel istismarlara bir yenisi daha eklendi. Bir ailenin
gönderdiği polis tutanağını dehşet içinde okudum. Cinsel istismar iki gün önce
yaşanıyor. 11 yaşındaki öğrenci şok yaşıyor. Beykoz’un İshaklı Köyü’ndeki
kursta yaşanan istismarlar, 11 yaşındaki çocuğun, 13 yaşındaki bir çocuğun
kendisine yönelik istismarıyla başlıyor.
 

İstismara şahit olan kurs görevlisi, ‘Böyle
şeyler yapmayın’ diyerek odadan çıkıyor.




Mağdur küçük çocuk ise ‘Abi yapma günah’ diyor. 

Okurken dehşet içinde kaldığım polis ifadelerini
burada yazamam. Ne yazık ki; cemaat yurdunda yaygınlaşan bir istismar zinciri
var.




Öğrenciler arasındaki istismar vakalarını
önleyen ve önleyecek bir mekanizma da yok.




Küçücük çocuklar ailelerinden uzak güvensiz bir
ortamdalar. Bu ve buna benzer binlerce cemaat yurdu var! Ne bir denetim var; ne
de bu tür vakaları engelleyecek bir sistem… Yeter! Din eğitimi adı altında
çocuklarımızın geleceğini karartmayın! O çocuklar ülkemizin geleceğidir.
 

Çocuklarımızı istismara kurban ettirmeyin!
İçimiz acıyor!”




Hoşçakal yarın 

Bülent Karagöz




LİNK : http://www.kocaelicumhuriyet.tv/haber/cocuk/katiller-de–bazen-turk–bazen-kurt–bazen-arap–bazen-ermeni–bazen-cerkezdiler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

deneme bonusu veren siteler | hd film izle | film izle | film izle | 4k film izle | bets10 giriş

cialis 5 mg viagra satın al Elektronik Sigara https://wwv.stag9000.shop http://umraniyetip.org/anadolu-yakasi/maltepe-escort/ perabet novagra satın al viagra satış